Blog Açtım... Şimdi Ne Yapmalıyım ? #2

Unknown - - - 2 Yorum 25 Şubat 2014 Salı
                                            

Selam arkadaşlar, bugün nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Biliyorsunuz ki bir önceki yazmızıda yani "Blog Açtım... Şimdi Ne Yapmalıyım" bunu ilk yazdığımda bazı arkadaşlar çok fazla detay olmadığını söylediler bende bunun üzerine yine yazacağımı ve daha detaylı olarak anlatacağımı söyledim. :) Ve bugün de böyle bir yazıyla tekrar karşınızdayım.

Şimdi ilk önce şunu söylemek istiyorum eğer bu yazıyı okuyupta diğer yazıyı okumayan varsa o yazıya buraya tıklayarak gidebilirler. Ben tavsiye ederim çünkü; bu yazıda daha farklı şeyler anlatacağım yani bir önceki yazmızda ne yazdıysam onları detaylı bir şekilde ve daha fazla şey katarak anlatacağım. Eğer siz özet olarak okumak istiyorsanız diğer yazımızı okuyabilirsiniz. Galiba bundan çok bahsettik şimdi gelerlim asıl konumuza. :D

Diğer yazmızda ilk önce şunu dikkate almıştık Blog'umuzun başlığını. Bunu sizden istememin sebebi ziyaretçilerin genel bir blog olduğunu mu yada şöyle artık bunu blogtan çıkaralım herhangi bir site açtığımızı düşünelim. Siteyi açtık ama daha başlığını koymadık. Eğer siz sitenizde farklı ve her alanda bir paylaşım yapacaksanız kesinlikle sitenizin sloganı belirli olmalı. Yani ne demek istiyorum ? Örnek kendi sitemi örnek olarak veriyim.

Yazı yazdığınız zaman dikkat çekici bir başlık seçin. Yazılarınızda hata yapmamaya çalışın zaten bu şekilde kendinizi geliştirirsiniz. Sitenizin temel sayfalarını yapmaya kesinlikle unutmayın. Yani demek istediğim; Hakkımızda, İletişim, Reklam Ver, Arşiv gibi sayfaları yapmayı unutmayın ziyaterçilerin bir şekilde size ulaşması gerek.

Sitenizin reklamını yapmaya çalışın. Rahat hit alabilen sitelerle reklam yapın. Sitenize işe yarayabilcek eklentiler ekleyin. Sitenizi yeni açtığınız zamanda alıntı yapmanızı tavsiye etmem. İlk önce özgün olarak bütün yazılarınızı siz yazın. İlk başta rahat edebilseniz ki zaten daha sonra ziyaretçiler kendiliğinden gelecektir. Eğer siz sitenizle çok fazla ilgilenemiyorsanız sitenize bir yazar alın ki siz yazı yazamadığınızda o da size yardımcı olsun.

Ben bugünlük bu kadar diyorum bunun 3. versiyonu da olabilir. :) Kendinize iyi bakın... :)

Benzer Yazılar

Yorumlar

  1. Benim Temamla blogun daha iyi oldu :) :),Aklımdaykende Bu yazınla Blog açanlar için tam bir bilgi olmuş.Ben blog açtığımda kod yazmayı,sayfa oluşturmayı bile bilmiyodum.Şimdi ise...:)

    YanıtlaSil
  2. Tema için sağol kardeşim. :) Yazı içinde sağol iyi ve güzel bilgi verivi bi yazı yazmaya çalıştım. :)

    YanıtlaSil

Yazılarımıza yorum yapmayı unutmayınız.Düşüncelerinizi öğrenmek isteriz.