Nerelerdeydim ?

Unknown - 2 Yorum 3 Nisan 2014 Perşembe
                            




Merhaba arkadaşlar,
uzun zamandır yazı yazamıyorum. :) Zaten birkaç kere siteme girmişseniz farketmişsinizdir. :) Giremememin nedeni ve yazı yazamamın sebebi dersler, okul, koşturma, birilerinie yardım etme, zaman bulamama, okuldan geç çıkma, yazılılar vs. gibi şeyler. Gerçekten bunun gibi şeyler yüzünden bu sene hiç birşey yapadım.

Üstümde bu aralar hep yorgunluk var. Sabah evden çık okula git (Giderken az iyi şeyler var tabii ki ;) ), ders işle, eve gel yemek ye sonra biraz ders çalış gibi şeyleri yapmaktan sıkıldım. Aslında okulda birilerini gördüğüm zaman biraz kendime geldiğim oluyor. ;) Bu da pkula gitmek istediğim sebeplerden biri. Konuyu çarpıtmayalım yani dediğim gibi hep aynı şeyi yapmaktan sıkıldım. Biraz daha farklı şeyler yapmak benim her zaman hoşuma gitmiştir. Bir şeylerle uğraşmak, yeni birşey öğrenmeyi severim. (Ders çalışmak dışında. :D ) Bide dershane bunların cabası. Cumartesi-Pazar günü bile bize rahat yok. Artık dershaneden de sıkıldım. Eskiden en azından okula biraz hevesim vardı, inanın artık o da yok oldu.

Facebook'ta bazılarıyla konuşmak biraz beni iyi hissettiriyor. Arkadaşlarım gibi veya arkadaştan öte gibi. Onlarla konuşmak her zaman iyidir. :) Canım sıkkın olduğunda hep faceye girerim yada kendimi dışarı atarım. Normalde sosyal biri çok fazla değilimdir ama bilmiyorum sıkıntı olduğunda kendimi hep dışarı vururum. Birkaç arkadaşı alıp onlarla konuşurum. :) Kesinlikle insana biraz da olsa hatta biraz değil çok fazla etkisi var seni anlayan biriyle konuşmak. :)

Birde internet üzerinde şuan uğraşıtığım bir site var WEBİN FİLM. Film/Dizi indirme sitesi. Şuan uzantısı .blogspot.com ama ilerde belki yeni bir domain alırım. Aklıma esti hemen böyle bir site açmak istedim. Site ismini bir abimden aldım. Sağolsun şu ana kadar sorduğum her soruya hiç sıkılmadan başında onca iş varken yine de benim sorularımı karşılıksız bırakmayım her sorduğum soruya cevap verdi. :) Ona da teşekkür ediyorum(RAMAZAN YÜCELOĞLU)

Bu yazıyı yazmak bile biraz beni rahatlattı diyebilirim. Ben çok fazla üzgünde olsam yani içimde ne kadar sıkıntı toplamış olsamda dışarı ya kolay kolay belli etmem. :) İnsanlara karşı hep güler yüzlüyümdür. Ben bu yazımı burda bitirmek isterim biraz uzun olsada bakmanız yeterli oldu. Okuyan veya sadece bakan herkese TEŞEKKÜR EDERİM. :)

Bu arada unutmadan her zaman benim yanımda olan her zaman bana yardımcı olan TAYFUN KADİR GÜLER kardeşimede TEŞEKKÜR EDERİM. :)


Benzer Yazılar

Yorumlar

  1. Rica ederim kardeşim,Sen iste herşeyi yaparım ( Abartmadan ama )

    YanıtlaSil

Yazılarımıza yorum yapmayı unutmayınız.Düşüncelerinizi öğrenmek isteriz.